Powered By Blogger

Monday, March 28, 2011

Agenda pertama

Pagi ni masa mandi, terpk perkembangan baby Icha y terbaru.
Dah 4 bulan usia die, dlm sedar x sedar.
Slalunya umur macam ni, apa y ibu haraokan utk anak2nya?
Meniarap ek? mmm, aku harap anak aku dah leh meniarap sbb die still x meniarap, just mengiring2 je.

Tp sempt gak pk, nak anak jd manusia y berguna n berjaya dlm hidup die. Of course ni impian tiap ibu bapa..
So, aku nak tanam satu hobi baru pd die.
Hobi y parents aku penah terapkan pd aku satu masa dlu..iaitu membaca.

Trus bkira2 nk belikan buku2 story telling pd Icha. Mlm2 sblum tido nk bcite pd die..hmmm
So, inisiatif aku hrni, google buku2 utk kanak2 n discover website AdikBijak.com
Secara x lgsg, aku pn mdaftar sbg ahli. So, pd sesapa y bminat nk beli buku2 dr syrk ni, bleh klik http://adikbijak.com/ref.pl?MB04164 ...TQVM :)


Moral of d story: Melentur buluh dr rebung

No comments:

Post a Comment