Powered By Blogger

Wednesday, April 13, 2011

Quilting: Ez @ x?

Last Sabtu aku buka cd tutorial quilting dr Epal. sykt mesin jahit yg aku beli mesin Janome.
Dlm Manual pertama, diajar cara membuat sulaman, quilting & menjahit buah epal.
So, excited tgk dgn mudahnya jahitan dibuat.
Trus jd minat nk try. So, bajet Sabtu depan, means 15 April ni nak start belajar la kat Pusat Jhtn Epal.
Tp, secara kbtulan, perancgn utk bercuti bersama suami n baby, aku tpaksa lupakan niat aku tu.
Kena extend to another week la nmpk gayanya...
Ntah mcm mana ms d ofis, mgu ni aku terbuka blog crazy mom quilt...Gile aku dibuatnya. Tlalu byk ide quilting, n tlalu besar cabang quilting...
Dr sekecil2 jhtn ke sebesar2 jhtn...so cute, so sweet n Chanteq! :)

Lagi la bkobar2 nak start kelas mjahit aku 22 April nti...
Hopefully, hsbnd xde apa2 plan that week...

Ni adalah beberapa cth hasil quilting dr blog crazy mom blog...TQ Amandajean for such a good idea n great hobby...  LUV U :) xoxo

tgk ajela bilik tido nya, sgt cntik...sejuk je rasa hati nk tido atas tilam tu...huhu

selimut ni cute sgt kan? hmmm...leh jadi toto Icha guling2 blaja meniarap ni...


chanteq n ada kelasss...



idea yg sama leh wat bantal kusyen...sgt kreatif ek?
 


Moral of d story: Hidup kena ada cita2 n minat

No comments:

Post a Comment